Institutul de Educatie Continua - Site Oficial
RSS-Informatii_Generale Verificat pe feedvalidator.org
Prima
Pagina
Istoric
IEC
Atestari
/
Acreditari
Directii
de
cercetare
Directii
de
formare
Programe
de
cercetare
Manifestari
stiintifice
PublicatiiPlatforma
MEDIAEC
Centrul
de
evaluare
ContactForumGalerie
Foto
Harta
Site

Noutati
Simpozionul National ”MANUALUL DIGITAL SI AUXILIARELE LUI”

The Fifth International Conference on Adult Education, 25th - 28th of April 2018, Iasi, Romania

The Fourth International Conference on Adult Education, 27th - 30th of April 2014, Iasi, Romania

Simpozionul international DIMENSIUNEA SPIRITUALA A DREPTURILOR OMULUI. Iasi, 4-6 noiembrie 2012

Spring 2011

Regulamentul Institutului
Aplicatie Invatamant la Distanta
Universitatea Al. I. Cuza, Iasi
Contacte Facultati
Acces e-mail pe uaic.ro
Download prezentare IEC
Revista presei
Tutorial

Cauta


Numar de vizitatori: 500972
Pagini vizitate: 3130631
Acces: 01.06.2020 / 16:20
IEC>Cauta>

Activitati efectuate de Prof. dr. Ioana Grancea la Facultatea de Filosofie si Stiinte Social-Politice, Universitatea Alexandru Ioan Cuza:


  1. Evaluarea finala

    Activitate la B251: Evaluare finala la disciplina Introducere in publicitate: prezentare scenarii creative proprii, alternative la campanii cunoscute din Romania.

    29-Jan-2010


  2. Prezentare materiale seminar

    Activitate la B251: ora 16.00, 26.01.2010 - disciplina - "Introducere in publicitate". Tema Diferentierea si relevanta in comunicarea de brand din Romania. Studii de caz.

    26-Jan-2010


  3. Prezentare materiale seminar

    Ieri, 19.01.2010 a avut loc urmatorul seminar sustinut de domnisoara Ioana Grancea celor din anul II Comunicare, grupele 2,3 si 4 la disciplina Introducere in publicitate. Temele de seminar au fost: T-Plan-ul si Insight-ul consumatorului - > activitati care au stat la baza lansarii disciplinei de Account Planning; Roluri pe care le poate indeplini un account planner.

    19-Jan-2010


  4. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Agentii de advertising din Romania - istoric, campanii premiate, moduri de a mentine standardele profesionale impuse de agentia - mama din Occident; Avantaje si dezavantaje ale descrierii demografice, in comparatie cu descrierea psihografica a targetului; Cercetarea exploratorie si cercetarea de pretestare.

    13-Jan-2010


  5. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Cercetarea exploratorie si cercetarea de pretestare - avantaje si dezavantaje; Studii de caz - limitele advertisingului in modificarea calitatii percepute a unui brand; Extensii de brand - avantaje si dezavantaje; Comunicarea de brand si capitalul de brand.

    12-Jan-2010


  6. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Consumer insight. De la cercetarea exploratorie la cea de tip copy-test; Campanii cu scop social. Obiective si evaluari; Cercetarea eficientei si a eficacitatii unui proces de briefing creativ, Greseli frecvente in interpretarea rezultatelor unei pretestari de campanie.

    16-Dec-2009


  7. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: prezentari PowerPoint din lucrarea Adevar, minciuna si advertising - 4 capitole; Account Planing - filmulet publicitar despre limitele disciplinei; Briefengul - documentar.

    04-Dec-2009


  8. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 26.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe trei teme: Studiu de caz: Monster.com, Evaluarea unei campanii de gherilla, Public - tinta ->pliere pe valori si inovatie.

    26-Nov-2009


  9. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 25.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe patru teme: Publicitatea below-the-line, Lansarea subbrandului TED al United Airlines, Bahamas - fundamente pentru crearea logo-ului, Evaluarea unei companii.

    25-Nov-2009


  10. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 24.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe patru teme: Printuri strategic construite, Propuneri U.S.P. si E.S.P., Promovarea unei afaceri sub un brand unic, Guerilla advertising.

    24-Nov-2009


  11. Prezentare materiale seminar

    Materialele seminarului Introducere in publicitate vor fi prezentate astazi, 13.11.2009, in sala B251, cu ajutorul echipamentelor MEDIAEC.

    13-Nov-2009




Vizualizati intreaga lista de activitati!

 
Copyright IEC - UAIC. Administrat de MEDIAEC. Optimizat pentru Internet Explorer, rezolutie 1024x768
Actualizat: 13.11.2012