Institutul de Educatie Continua - Site Oficial
RSS-Informatii_Generale Verificat pe feedvalidator.org
Prima
Pagina
Istoric
IEC
Atestari
/
Acreditari
Directii
de
cercetare
Directii
de
formare
Programe
de
cercetare
Manifestari
stiintifice
PublicatiiPlatforma
MEDIAEC
Centrul
de
evaluare
ContactForumGalerie
Foto
Harta
Site

Noutati
The Fifth International Conference on Adult Education, 25th - 28th of April 2018, Iasi, Romania

The Fourth International Conference on Adult Education, 27th - 30th of April 2014, Iasi, Romania

Simpozionul international DIMENSIUNEA SPIRITUALA A DREPTURILOR OMULUI. Iasi, 4-6 noiembrie 2012

Spring 2011

Preparing the workforce for the information society. Tom III / 2010

Regulamentul Institutului
Aplicatie Invatamant la Distanta
Universitatea Al. I. Cuza, Iasi
Contacte Facultati
Acces e-mail pe uaic.ro
Download prezentare IEC
Revista presei
Tutorial

Cauta


Numar de vizitatori: 449112
Pagini vizitate: 2349317
Acces: 26.04.2019 / 17:16
IEC>Cauta>

Activitati efectuate de Prof. dr. Ioana Grancea la Facultatea de Filosofie si Stiinte Social-Politice, Universitatea Alexandru Ioan Cuza:


  1. Evaluarea finala

    Activitate la B251: Evaluare finala la disciplina Introducere in publicitate: prezentare scenarii creative proprii, alternative la campanii cunoscute din Romania.

    29-Jan-2010


  2. Prezentare materiale seminar

    Activitate la B251: ora 16.00, 26.01.2010 - disciplina - "Introducere in publicitate". Tema Diferentierea si relevanta in comunicarea de brand din Romania. Studii de caz.

    26-Jan-2010


  3. Prezentare materiale seminar

    Ieri, 19.01.2010 a avut loc urmatorul seminar sustinut de domnisoara Ioana Grancea celor din anul II Comunicare, grupele 2,3 si 4 la disciplina Introducere in publicitate. Temele de seminar au fost: T-Plan-ul si Insight-ul consumatorului - > activitati care au stat la baza lansarii disciplinei de Account Planning; Roluri pe care le poate indeplini un account planner.

    19-Jan-2010


  4. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Agentii de advertising din Romania - istoric, campanii premiate, moduri de a mentine standardele profesionale impuse de agentia - mama din Occident; Avantaje si dezavantaje ale descrierii demografice, in comparatie cu descrierea psihografica a targetului; Cercetarea exploratorie si cercetarea de pretestare.

    13-Jan-2010


  5. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Cercetarea exploratorie si cercetarea de pretestare - avantaje si dezavantaje; Studii de caz - limitele advertisingului in modificarea calitatii percepute a unui brand; Extensii de brand - avantaje si dezavantaje; Comunicarea de brand si capitalul de brand.

    12-Jan-2010


  6. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Consumer insight. De la cercetarea exploratorie la cea de tip copy-test; Campanii cu scop social. Obiective si evaluari; Cercetarea eficientei si a eficacitatii unui proces de briefing creativ, Greseli frecvente in interpretarea rezultatelor unei pretestari de campanie.

    16-Dec-2009


  7. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: prezentari PowerPoint din lucrarea Adevar, minciuna si advertising - 4 capitole; Account Planing - filmulet publicitar despre limitele disciplinei; Briefengul - documentar.

    04-Dec-2009


  8. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 26.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe trei teme: Studiu de caz: Monster.com, Evaluarea unei campanii de gherilla, Public - tinta ->pliere pe valori si inovatie.

    26-Nov-2009


  9. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 25.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe patru teme: Publicitatea below-the-line, Lansarea subbrandului TED al United Airlines, Bahamas - fundamente pentru crearea logo-ului, Evaluarea unei companii.

    25-Nov-2009


  10. Prezentare materiale seminar

    In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 24.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe patru teme: Printuri strategic construite, Propuneri U.S.P. si E.S.P., Promovarea unei afaceri sub un brand unic, Guerilla advertising.

    24-Nov-2009


  11. Prezentare materiale seminar

    Materialele seminarului Introducere in publicitate vor fi prezentate astazi, 13.11.2009, in sala B251, cu ajutorul echipamentelor MEDIAEC.

    13-Nov-2009




Vizualizati intreaga lista de activitati!

 
Copyright IEC - UAIC. Administrat de MEDIAEC. Optimizat pentru Internet Explorer, rezolutie 1024x768
Actualizat: 13.11.2012