|
IEC>Cauta>Activitati efectuate de Prof. dr. Ioana Grancea la Facultatea de Filosofie si Stiinte Social-Politice, Universitatea Alexandru Ioan Cuza:
- Evaluarea finala
Activitate la B251: Evaluare finala la disciplina Introducere in publicitate: prezentare scenarii creative proprii, alternative la campanii cunoscute din Romania.29-Jan-2010
- Prezentare materiale seminar
Activitate la B251: ora 16.00, 26.01.2010 - disciplina - "Introducere in publicitate". Tema Diferentierea si relevanta in comunicarea de brand din Romania. Studii de caz.26-Jan-2010
- Prezentare materiale seminar
Ieri, 19.01.2010 a avut loc urmatorul seminar sustinut de domnisoara Ioana Grancea celor din anul II Comunicare, grupele 2,3 si 4 la disciplina Introducere in publicitate. Temele de seminar au fost: T-Plan-ul si Insight-ul consumatorului - > activitati care au stat la baza lansarii disciplinei de Account Planning; Roluri pe care le poate indeplini un account planner.19-Jan-2010
- Prezentare materiale seminar
In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Agentii de advertising din Romania - istoric, campanii premiate, moduri de a mentine standardele profesionale impuse de agentia - mama din Occident; Avantaje si dezavantaje ale descrierii demografice, in comparatie cu descrierea psihografica a targetului; Cercetarea exploratorie si cercetarea de pretestare.13-Jan-2010
- Prezentare materiale seminar
In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Cercetarea exploratorie si cercetarea de pretestare - avantaje si dezavantaje; Studii de caz - limitele advertisingului in modificarea calitatii percepute a unui brand; Extensii de brand - avantaje si dezavantaje; Comunicarea de brand si capitalul de brand.12-Jan-2010
- Prezentare materiale seminar
In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Consumer insight. De la cercetarea exploratorie la cea de tip copy-test; Campanii cu scop social. Obiective si evaluari; Cercetarea eficientei si a eficacitatii unui proces de briefing creativ, Greseli frecvente in interpretarea rezultatelor unei pretestari de campanie.16-Dec-2009
- Prezentare materiale seminar
In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: prezentari PowerPoint din lucrarea Adevar, minciuna si advertising - 4 capitole; Account Planing - filmulet publicitar despre limitele disciplinei; Briefengul - documentar.04-Dec-2009
- Prezentare materiale seminar
In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 26.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe trei teme: Studiu de caz: Monster.com, Evaluarea unei campanii de gherilla, Public - tinta ->pliere pe valori si inovatie.26-Nov-2009
- Prezentare materiale seminar
In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 25.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe patru teme: Publicitatea below-the-line, Lansarea subbrandului TED al United Airlines, Bahamas - fundamente pentru crearea logo-ului, Evaluarea unei companii.25-Nov-2009
- Prezentare materiale seminar
In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 24.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe patru teme: Printuri strategic construite, Propuneri U.S.P. si E.S.P., Promovarea unei afaceri sub un brand unic, Guerilla advertising.24-Nov-2009
- Prezentare materiale seminar
Materialele seminarului Introducere in publicitate vor fi prezentate astazi, 13.11.2009, in sala B251, cu ajutorul echipamentelor MEDIAEC.13-Nov-2009
Vizualizati intreaga lista de activitati!
|
|