Institutul de Educatie Continua - Site Oficial
RSS-Informatii_Generale Verificat pe feedvalidator.org
Prima
Pagina
Istoric
IEC
Atestari
/
Acreditari
Directii
de
cercetare
Directii
de
formare
Programe
de
cercetare
Manifestari
stiintifice
PublicatiiPlatforma
MEDIAEC
Centrul
de
evaluare
ContactForumGalerie
Foto
Harta
Site

Noutati
Simpozionul National ”MANUALUL DIGITAL SI AUXILIARELE LUI”

The Fifth International Conference on Adult Education, 25th - 28th of April 2018, Iasi, Romania

The Fourth International Conference on Adult Education, 27th - 30th of April 2014, Iasi, Romania

Simpozionul international DIMENSIUNEA SPIRITUALA A DREPTURILOR OMULUI. Iasi, 4-6 noiembrie 2012

Spring 2011

Regulamentul Institutului
Aplicatie Invatamant la Distanta
Universitatea Al. I. Cuza, Iasi
Contacte Facultati
Acces e-mail pe uaic.ro
Download prezentare IEC
Revista presei
Tutorial

Cauta


Numar de vizitatori: 754756
Pagini vizitate: 11732873
Acces: 19.04.2009 / 15:58
IEC>Cauta>

Index

Definirea PFCI
Scopul si principalele obiective ale platformei MEDIAEC
  1. Obiective specifice
Descrierea componentei formative
Descrierea componentei de cercetare
  1. Teme de cercetare / dezvoltare
  2. Directii interdisciplinare de cercetari doctorale
  3. Suport pentru programele in derulare
  4. Contractare de noi proiecte
Structura PFCI
Laboratoare distincte
Resursa umana de baza a PFCI
Sustenabilitatea platformei
Perspectiva platformei MEDIAEC in intervalul 2009-2012
Rezultate obtinute
Teze de doctorat finalizate sau incepute utilizand infrastructura de cercetare a platformei
Articole
Colaborari internationale incepute avand platformele ca suport experimental





Definirea PFCI

Scopul si principalele obiective ale platformei MEDIAEC

Platforma MEDIAEC este conceputa pentru dezvoltarea celui mai inalt nivel de servicii educationale si de cercetare prin interactiune interdisciplinara, multifunctionala si permanenta.

Obiectivul principal al platformei MEDIAEC este implinirea asteptarilor proprii ale Universitatii si ale comunitatii prin utilizarea tehnologiilor si expertizei de varf.

Solutia: invatare si dezvoltare in retea – Network Learning Environment prin identificarea tehnologiilor si metodelor de stimulare a potentialului creativ din spatiul nostru academic si de oriunde.

Blackboard Academic Suite ofera solutii care permit institutiilor de invatamant superior dezvoltarea cercetarii interdisciplinare on line si in timp real precum si posibilitati de imbunatatire a procesului de predare-invatare si a performantelor academice. Institutiile educationale din intreaga lume conteaza pe ajutorul oferit de NTI pentru inmagazinarea informatiilor (invatarea) si contactul cu alti membri ai comunitatii, in paralel cu impartasirea celui mai bun continut formativ.

Pentru desfasurarea activitatii au fost amenajate mai multe spatii pentru amenajarea salilor de videoconferinta în acord cu tematica si obiectivele stabilite initial.
  1. Sala Senatului
  2. Amfiteatrul Istorie
  3. Amfiteatrul Fizica
  4. Sala B 417
  5. Sala D 201
  6. Sala H1
  7. Sala Gaudeamus 430
  8. Sala T 24 (Teologie Ortodoxa)
  9. Sala B 251 (Filosofie)
  10. Sala C 308 (Informatica)
  11. Sala D 206 (Psihologie)


--- Înapoi la Index ---

In acord cu obiectivul principal, Platforma are fixate urmatoarele obiective specifice:

1. Cercetare

  1. Dezvoltarea unui suport intern UAIC in vederea folosirii si integrarii noilor tehnologii in programele de cercetare, dezvoltare, inovare;
  2. Cercetarea strategiilor de utilizare multipla si eficienta NTI ;
  3. Analiza efectelor NTI asupra invatarii si dezvoltarii, la nivel individual sau de grup, în context microsocial sau macrosocial, la nivel national sau international;
  4. Dezvoltarea de retele de cercetare in parteneriat cu institutii specializate din tara si strainatate.

2. Facilitare

  1. Valorificarea potentialului NTI in eficientizarea invatamantului universitar si post-universitar si a cercetarii stiintifice si /sau curriculare
  2. Integrarea universitatii in sistemele europene si internationale on-line
  3. Realizarea unei infrastructuri pentru elaborarea si implementarea unor strategii de dezvoltare a e-democracy si e-government

3. Formare

  1. Transformarea mediului natural si cultural in sursa de formare, avand ca suport software sistemul Management Virtual Blackboard
  2. Utilizarea NTI în organizarea si dezvoltarea programelor de masterate si de doctorat; facilitati de formare interdisciplinara in sistem e-learning

--- Înapoi la Index ---


Descrierea componentei formative a PFCI

Masteratul Management turistic si hotelier – acreditat in sistemul Bologna, debuteaza in anul universitar 2008-2009; competente cognitive, functionale, personale si generale specifice pentru domeniul turismului, inclusiv pentru hotelarie pentru studentii licentiati in turism

S-au întocmit dosarele de acreditare pentru Scoala de Master Business Administration (MBA) cu 18 specializari

Sarcini asumate

Dezvoltarea invatamantului la distanta pentru toate nivelurile de formare (licenta, masterat si doctorat)

Functionarea retelelor interuniversitare – nationale si international – pentru team teaching si research team

Construirea structurilor necesare Facultatii Virtuale Europene de Educatie a Adultilor

Realizarea trainingului Blackboard pentru cadre didactice si ingineri de sistem

Dezvoltarea masteratelor europene si a doctoratelor in co-tutela prin valorificarea experientelor de cercetare

Aplicatii si acces – oferte on-line
  • Cursuri on–line sustinute de profesori externi pentru master si scoli doctorale
  • Cursuri on–line sustinute de profesori ai UAIC si/sau asociati europeni
  • Cursuri în format electronic pentru ID, masteranzi si/sau doctoranzi ai Universitatii
  • Sistem unic, on-line, de evaluare a cadrelor universitare


Platforma este utilizata ca suport de invatare on-line si de la distanta de catre studenti la licenta si de la masteratele interdisciplinare
  • Managementul Educatiei Adultilor (masterat european)
  • Medierea Conflictelor
  • Management social si dezvoltare comunitara
  • Politici si Management in Educatie
  • Negocieri si relatii publice
  • Probatiune si reinsertie sociala
  • Sisteme si politici publice locale
  • Securitate comunitara si controlul violentei
  • Integrare si securitate europeana
  • Marketing politic si comunicare
  • Strategii persuasive in relatii publice, mass media si publicitate
  • Management comercial
  • Scoala Postuniversitara Dezvoltare si Promovare Turistica


In cadrul activitatilor specifice disciplinelor de masterat, platforma ofera sistemul de videoconferinta, soft-ul Blackboard Academic Suite si Community System permitand aplicatiile:
  • Suport multi-limbaj pentru institutie, curs si utilizator
  • Pachetul editor de limbaj
  • Blackboard Backpack
  • Tutoriale rapide
  • e-Comert
  • e-Piata
  • Mesaje Blackboard
  • SCORM 2004 Content Player
  • Distribuirea informatiei cu rol de baza
  • Catalogul cu obiecte de invatare


--- Înapoi la Index ---


Descrierea componentei de cercetare stiintifica a PFCI. Dimensiunea interdisciplinara

Teme de cercetare/dezvoltare promovate de MediaEC
  • Relatiile dintre utilizarea NTI si performanta – individuala/colectiva
  • Impactul NTE (Noilor Tehnologii Educationale) asupra procesului instructiv-educational si de dezvoltare comunitara; consecinte pe termen scurt si implicatii pe termen lung
  • Motivatii pentru munca in conditiile utilizarii NTI
  • Impactul NTI asupra culturii organizationale; posibilitati de accelerare a transferului de valori asociate performantei
  • NTI si piata europeana a muncii; managementul migratiei fortei de munca, standarde ocupationale si uniformizarea criteriilor si sanselor de evaluare-recrutare la nivel european
  • Inovarea sociala si politica prin utilizarea NTI; adaptarea modelelor explicative existente sau identificarea unor noi patternuri comportamentale inovative
  • Noi dimensiuni ale responsabilitatii sociale din perspetiva implementarii NTI
  • Reconstructia retelelor de servicii prin NTI
  • Impactul socio-cognitiv si simbolic al NTI de tip e-learning, e-government, e-democracy
  • Elaborarea unor dictionare enciclopedice on-line de catre echipe interdisciplinare formate din cercetatori ai Universitatii Al. I. Cuza si ai altor centre universitare nationale si internationale


--- Înapoi la Index ---


Directii interdisciplinare de cercetari doctorale dezvoltate prin platforma MediaEc
  • Realitatea comunicarii virtuale;
  • Realitatea comunicarii profesor – student
  • Coduri si semnificatii ale spatiului construit
  • Efectele comunicarii prin Internet
  • Violenta simbolica: analiza de continut a mesajului TV
  • Migratia in spatiul european
  • Dimensiuni psihologice si performanta academica/ in munca
  • Managementul comertului, Marketing, Merchandising
  • Initierea afacerilor, previziunea si planificarea vanzarilor
  • Sisteme informationale in servicii
  • Managementul fortei de vanzare
  • Crearea si dezvoltarea portofoliului de clienti
  • Analiza concurentiala si elaborarea strategiilor de vanzari
  • Tehnici de vanzare, negociere comerciala si comunicare interpersonala


Domenii de doctorat pentru care platforma permite desfasurarea activitatilor de cercetare:
  1. Stiinte exacte;
  2. Stiinte ale naturii;
  3. Stiinte Sociale si Politice;
  4. Stiinte Umaniste;
  5. Stiinte Econommice;
  6. Stiinte Juridice;
  7. Stiinte Medicale;
  8. Arhitectura si Urbanism;
  9. Stiinte Ingineresti;
  10. Arte

--- Înapoi la Index ---


Suport pentru programele in derulare

  1. Suport pentru celelate platforme interdisciplinare si centre de excelenta

  2. Suport pentru alte programe cu finantare din alte surse - nationale, europene si internationale

--- Înapoi la Index ---


Contractare de noi proiecte

Participarea la proiecte europene si internationale de cercetare prin:
  1. valorizarea rezultatelor granturilor aflate in derulare: FP6, TEACH, Socrates – Erasmus, Socrates – Grundtvig 1, 2, 3, 4, Leonardo

  2. promovarea de noi proiecte prin utilizarea retelelor si consortiilor in care Universitatea este parte

  3. integrarea platformei si echipelor de cercetare in noi programe si retele europene: initierea unui FP7, Grundtvig 1, 2, 3, 4, Leonardo

  4. crearea de instrumente pentru evaluarea competentelor ocupationale din perspectiva Cadrului European al Calificarilor (EQF)

  5. crearea unei retele europene de cercetare a migratiei – oficiale si neoficiale (programate si neprogramate). Exemplul ofertei de la Observatorio De La Inmigración De Tenerife care va fi materializata si printr-o enciclopedie a migratiei europene

  6. promovarea platformei in spatiul national si european de cercetare

--- Înapoi la Index ---







Structura PFCI

Laboratore distincte constituite in cadrul PFCI

  • SV - Sistemul de videoconferinta - destinat activitatilor de cercetare si formative e-learning si on-line – este amplasat in unsprezece spatii – Sala Senatului, Amfiteatrul Istorie, Amfiteatrul Fizica, Sala B 417, Sala D 201, Sala H 239, Sala Gaudeamus 430, Sala T 24 (Teologie Ortodoxa), Sala B 251 (Filosofie), Sala C 308 (Informatica), Sala D 206 (Psihologie), interconectate intre ele si cu serverele centrale al platformei. Responsabil – inginer sistem Adrian Istrimschi

  • LF-NTE - Laboratorul de formare pentru Noile Tehnologii Educationale (NTE). Responsabil – asist. drd. Valerica GREAVU

  • LPUFE - Laboratorul de producere si utilizare a filmului educational. Responsabil – CS III dr. Oana BELDIANU

  • LEEP – Laborator de evaluare si expertiza profesionala. Responsabil – prof. dr. Aurel STAN

  • Laborator mobil. Responsabil - prof. dr. Laurentiu SOITU

--- Înapoi la Index ---


Resursa umana de baza a PFCI

Managementul Platformei MEDIAEC a fost asigurat de catre staff-ul acesteia
  • Director platforma, Prof. dr. Laurentiu Soitu
  • Coordonator activitati formative, Prof. dr. Constantin Salavastru
  • Coordonator activitati administrative, Prof. dr. Valentin Nita
  • Coordonatorii echipelor de cercetare:
    - Prof. Dr.Carmen Cretu
    - Prof. Dr. Mircea Georgescu
    - Prof. Dr.Ana Stoica Constantin
    - Conf. Dr. Gheorghe Farte
    - Conf. Dr.Ticu Constantin
    - Conf. Dr. Daniela Garleanu Soitu
    - Conf. Dr. Daniela Corodeanu

Sarcina asumata prin proiect a fost realizata cu sprijinul membrilor Biroului Senat si a tuturor serviciilor specializate: Departamentul de Cercetare si Managementul Proiectelor; Directia Financiar-Contabila; Compartimentul Achizitii Publice; Birou Investitii; Serviciu Gestiune Patrimoniu Tehnic.

La nivelul platformei relatiile sunt stabilite conform Organigramei:

--- Înapoi la Index ---







Sustenabilitatea platformei

Conform Contractului de finantare, Platforma a facilitat accesul la terti pentru realizarea unor cercetari interdisciplinare:
PHARE - TIF-MRU- Training Intensiv pentru Managerii de Resurse Umane - 2004/016-772.04.02 HRD Promoting Human Capital, 27.000 euro.
LF-NTE – Laborator de formare pentru Noile Tehnologii Educationale

UNDEF - UN Democracy Fund Romania Project - UDF-ROM-06-100 – I’m Young, I Get involved, therefore I count, – 126.000 euro.
LF-NTE – Laborator de formare pentru Noile Tehnologii Educationale
LPUF – Laborator de Producere si Utilizare a Filmului Educational;

Strategii de educatie nonformala – program acreditat de CNFP pentru profesorii consilieri si diriginti din intreaga tara prin decizia nr. 12/ 17.01.2007.
LF-NTE – Laborator de formare pentru Noile Tehnologii Educationale
LPUF – Laborator de Producere si Utilizare a Filmului Educational;

Programul National Cercetare de Excelenta, CEEX, 2005 – 2008, Modulul 1 Proiecte de Cercetare – Dezvoltare Complexe; Proiectul nr. 634 Centru de expertiza pentru exploatarea durabila a ecosistemelor – CEXDUREC – Studiu de caz „Ecosisteme terestre si acvatice peri-urbane din bazinul râului Ciric, de la nord de municipiul Iasi” (coordonat de Facultatea de Biologie); responsabilitatea echipei de cercetare de la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor pentru activitatile 22I1, 23I2, 24I3 referitoare la Managementul dezvoltarii durabile (valoare directa pe activitati – aprox. 175.000 euro).
SV – Sistem de videoconferinta

Proiect CNCSIS, tip A, cod 1581 Analiza web-pedagogy si dezvoltarea strategiilor de învatare interactiva în cadrul procesului de educare a adultilor (Web-Pedagogy Way), 2005-2008, (director conf. dr. Gabriel Stefura)
SV – Sistem de videoconferinta

Technical Assistance for an Independent Evaluation of the Decentralised Grant Scheme to develop Community based Social Services which was implemented under the Social Sector Development Project, finantat de Banca Mondiala, beneficiar MMFES; 75.000 euro.
SV – Sistem de videoconferinta
LF-NTE – Laborator de formare pentru Noile Tehnologii Educationale

European Commission FP6 STREP, CIT-CT-2005-028804 EUDIMENSIONS (Local Dimensions of a Wider European Neighbourhood: Developing Political Community through Practices and Discourses of Cross-Border Co-operation), coordonator: Institut fuer Regionalentwicklung und Strukturplanung E.V. Berlin; contractor/reprezentant autorizat al UAIC – conf. dr. Daniela Soitu (www.eudimensions.org) - 98.000 euro
SV – Sistem de videoconferinta

E- learning sistemic training to improve interplay of work, health and organisations (HOLON), programul Leonardo da Vinci, promotor: Alicante County Council – Spain, Training Department – Systems and Family Therapy Service (Ana Constantin – director de proiect din partea Universitatii “Al. I. Cuza” Iasi), 2007-2009 - 22.339
SV – Sistem de videoconferinta

30 mai - 1 iunie 2008, Workshop-ul international intitulat Comportament organizational, schimbare si performanta în cadrul proiectului HOLON PROJECT - e-learning systemic training to improve interplay of work, health and organization, Programul Leonardo da Vinci, 2007-2009
SV – Sistem de videoconferinta

Crearea si testarea unui model predictiv al relatiilor dintre determinantii motivatiei, motivatia pentru munca si performanta profesionala, Proiect CNCSIS tip A, nr. GR 17/19.05.2007, TEMA NR. 9, COD CNCSIS _1198, Director de proiect, conf. dr. Ticu Constantin
SV – Sistem de videoconferinta

REPLAY, Gaming Technology Platform for Social Reintegration of Marginalised Youth, 7th FRAMEWORK PROGRAMME, Information and Communication Technologies (ICT), No. (cod EU): 224047, coordonator prof. univ. dr. Carmen Cretu
SV – Sistem de videoconferinta

--- Înapoi la Index ---


Perspectiva platformei MEDIAEC in intervalul 2009-2012

Proiectul MEDIAEC se inscrie in coordonatele programului-cadru Planul National Cercetare – Dezvoltare - Inovare (CDI) pentru perioada 2007-2013. Pornim de la realitatea ca institutiile de invatamant superior se confrunta cu numeroase provocari, dar si cu responsabilitatea cercetarii fenomenelor generate de noile tehnologii informationale – NTI. Internetul si noile tehnologii au deschis modalitati inovatoare pentru cercetare si invatare prin colaborare interdisciplinara, nationala si internationala. Noile tendinte se indreapta spre crearea unui Mediu de Invatare-Dezvoltare in Retea sub forma de IntraNet in campus/comunitate, si nu doar de oferte on-line. Cercetarea interdisciplinara a formelor, strategiilor si tehnicilor de utilizare a noilor resurse de formare-dezvoltare-valorificare precum si efectele noilor tehnologii devin prioritati ale psihologiei, stiintelor politice si ale comuncarii, ale mediului de afaceri dar si al economiei cunoasterii – inteleasa ca gestionare a informatiei de catre persoana cunoscatoare si valorizatoare.

Obiectivele de dezvoltare a platformei sunt:
  • Elaborarea unui suport intern platformei, in vederea folosirii si integrarii noilor tehnologii in programe de dezvoltare si inovare
  • Cercetarea strategiilor de utilizare multipla si eficienta a mesajului in diversele sale forme
  • Analiza efectelor imediate si de durata medie sau lunga a NTI asupra invatarii-dezvoltarii – individuale-grup; micro-macro, national-international
  • Transformarea mediului natural si cultural in sursa de formare avand ca suport soft Sistemul Management Virtual Blackboard
  • Organizarea de masterate si doctorate – realizate interdisciplinar in sistem e-learning.


Functii ale platformei:
  • Va imbina servicii computerizate existente cu aplicatii media
  • Va promova si sprijini folosirea NTI in cercetare-invatare-predare-inovare-dezvoltare
  • Va furniza servicii de training in utilizarea NTI pentru mediul academic si social politic.
  • Va oferi suport pentru sisteme flexibile de adaptare a NTI la nevoile e-government si e-democracy.
  • Va dezvolta retele de cercetare in parteneriat cu institutii specializate din tara si strainatate pentru teme de interes european si international.
  • Va utiliza Instructional Research Design pentru integrarerea noilor tehnologii in curriculum-ul national si european: proiectare, implementare, selectie, evaluare.


Platforma este in concordanta cu strategia universitatii de dezvoltare a activitatilor de cercetare interdisciplinara on line si in timp real. Totodata, platforma favorizeaza si realizarea obiectivelor de activitate on line cu studentii, masteranzii si doctoranzii universitatii.

Prezenta sistemului Blackboard Academic Suite si a retelei de sali pentru videoconferinte garanteaza desfasurarea activitatilor interuniversitare la nivel national, european si international.

Alte resurse financiar/ materiale pentru organizarea si dezvoltarea platformei sunt asigurate de:
  • Activitati de cercetare ale altor platforme si programe din universitate – prin taxe de utilizatori;
  • Programe proprii de cercetare – conform planului existent.


Accesul utilizatorilor în sistem se poate face în mod securizat pe baza unui nume de utilizator si al unei parole unice. Rolurile implicite ale utilizatorilor sunt: administrator, cadru didactic, student. În functie de natura fiecaruia drepturile de acces la resurse si instrumente sunt diferite, securitatea fiind plasata la un nivel foarte ridicat în BlackBoard.

O componenta foarte importanta din punct de vedere administrativ, este data de posibilitatea importului datelor generale despre cursuri sau utilizatori din cadrul unei baze de date deja existente (în cazul nostru se poate utiliza date din sistemul Gesco).

Pentru dezvoltarea Platformei MEDIAEC s-a elaborat programul strategic în acord cu Statutul de Functionare al Platformei si Statutele de Functionare ale Laboratoarelor, cu temele de cercetare, cu posibilitatea identificarii unor alte surse de finantare prin granturi nationale si internationale, precum si prin contracte de cercetare cu terti. Programul de dezvoltare a platformei urmareste:
  • Asigurarea unui program unitar de manifestare si valorificare a potentialului stiintific al cadrelor didactice, doctoranzilor, masteranzilor si studentilor – in acord cu strategia Universitatii.
  • Favorizarea conexiunilor între echipele de cercetare interdisciplinara ale Universitatii Al.I. Cuza Iasi si între acestea cu alte colective interuniversitare.
  • Utilizarea noilor tehnologii ale platformei în dezvoltarea învatamântului de la distanta pentru studiile universitare de licenta, masterat si doctorat.
  • Functionarea tuturor laboratoarelor conform Statutului Platformei si Statutelor Laboratoarelor, cu respectarea Cartei Universitatii, a legilor în vigoare si a deontologiei profesionale;
  • Constituire retele tematice intre scoli si institutii de invatamant din tari din estul Europei (Romania, Bulgaria, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Lituania, Estonia) avand ca scop facilitarea parteneriatelor pentru cercetare, schimburile de cadre didactice si studenti, publicatii etc.
  • Asigurarea accesului tuturor membrilor Platformei (cadre didactice, cercetatori, doctoranzi, studenti) la realizarea de cercetari interdisciplinare cu echipamentele din dotare;
  • Asigurarea accesului celorlalti membrii ai Universitatii sau a altor universitati din tara (cadre didactice, cercetatori, doctoranzi, masteranzi, studenti) la realizarea de cercetari interdisciplinare cu echipamentele din dotare, în limita posibilitatilor oferite de cercetarea membrilor Platformei;
  • Actualizarea permanenta a paginii WEB a Platformei;
  • Atragerea de noi surse de finantare, prin granturi CNCSIS ale membrilor Laboratoarelor, prin granturi internationale ale membrilor, fie ca executanti, fie ca parteneri, prin contracte de cercetare cu terti.


--- Înapoi la Index ---







Rezultate obtinute

Teze de doctorat finalizate sau incepute utilizand infrastructura de cercetare a platformei

  1. Livia Radu (Durac), Semiotica limbajului nonverbal în relatia parinte-adolescent, noiembrie 2008, publicata cu titlul Semiotica limbajului nonverbal în relatia parinte – adolescent, Editura Institutul European, Iasi, 2009;
  2. Cuzic R. 2009, Paternuri cognitiv motivationale in actul de invatare, lucrare de licenta, 76 pagini, manuscris, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea "Al. I. Cuza" Iasi.


--- Înapoi la Index ---


Articole

  1. Mircea Georgescu, The Role Of E-Learning In Today`S World, International Journal of Business Management and Economics, vol 2, No 5,ISSN: 1306 1097 (Paper) 1306 1089 (Online), indexed by the Social Sciences Research Network in the USA, 2006;
  2. Mircea Georgescu, Iuliana Georgescu, Provocations et déceptions de l’utilisation du système e-learning pour l'assurance du qualité de l'éducation comptable, 27ème Congrès de l’Association Francophone de Comptabilité, 10, 11 & 12 mai 2006, Tunis,Tunisie, 2006;
  3. Mircea Georgescu, The Future Of E-Learning: Designing Tomorrow's Education, Publicat la Social Science Research Network, Electronic Publishing, Inc., http://hq.ssrn.com, publicat in Information Technology & Systems – APS (02/06/2006), ERN Educator: Courses, Cases & Teaching – CASE ; Organizations & Markets - APS, Institutional & Transition Economics - APS, Information Technology & Systems - APS, Economics of Networks - APS, cod articol http://papers.ssrn.com/abstract=904201, 2006
  4. Mircea Georgescu, E-learning – Myths, Realities And Promises, Volumul Conferintei The Central and East European Conference in Collaborative SMEs, on October 28, FEAA Iasi, 2006, Editura Universitatii Al. I. Cuza, Iasi, 2006;
  5. Mircea Georgescu , Opportunities and Threats for Knowledge Management, International Conference Knowledge Management Projects, Systems And Technologies, ASE Bucuresti , 9-10 oct 2006 Supliment nr 2 al Revistei Informatica economica; (categoria B CNCSIS) Reinforcement and Extension of Universities & Business Community Partnerships in the Knowledge Era, 2006
  6. Mircea Georgescu , A World Without Wires For The Paperless Office, 2nd International Conference Globalisation and Higher Education in Economics and Business Administration, October 25-27, Universitatea “Al. I. Cuza” Iasi, 2007;
  7. Carmen-Liliana Hoceanu si Ana Stoica-Constantin, „Recunoasterea competentei profesionale a expertului în functie de aspectul vestimentar”, în „Psihologia sociala. Buletinul Laboratorului „Psihologia câmpului social”, Universitatea „Al. I. Cuza” Iasi, 2007, pp. 87-107 ,
  8. Mircea Georgescu, Alexandru Tugui, Iuliana Tugui, Diana Genete, Iuliana Georgescu, I., The quality of Information in a Paperlesss Office, IBIMA, Marrakech, ISBN 0-9753393-8-9, 2008;
  9. Mircea Georgescu, Alexandru Tugui, Florin Dumitriu Iuliana Georgescu, Challenges For The Quality Of Information In The Paperless Office, MIBES International Conference 2008, Larissa 4-6 July 2008, CD ISBN 978-960-98411-1-5, Greece, 2008
  10. Mircea Georgescu, Iuliana Georgescu , The Quality Of Information For Connected Governance, AMIS 2008, ASE Bucuresti, Romania, 2008
  11. Valy Greavu http://itboard.ro/blogs/valys_blog/default.aspx
    • Experiment de e-learning I;
    • Sfarsitul plagiatului?
    • Comunitatile virtuale – o perspectiva teoretica;
    • Experiment de e-learning II;
    • I know...
  12. Orzan A. 2008, Persistenta motivationala si utilizarea noilor tehnologii informationale, in Determinanti ai motivatiei în munca – de la teorie la analiza realitatii organizationale (Constantin T. coord.), Editura Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” Iasi, 220 pagini. ISBN 978-973-703-404-5
  13. Ana Stoica-Constantin, Irina Macovei, “Reactii la nedreptatea distributiva”, în vol : Psihologie si societate: noutati în psihologia aplicata (Aurel Stan, coord.), Iasi, Editura Performantica, (2008), pp. 25-38
  14. Roxana Butnareanu, Ana Stoica-Constantin, “Distorsiuni în perceptia comportamentului în conflict” în: Analele Universitatii “Al. I. Cuza”, Iasi, seria Psihologie, Tom XI-XII, Ed. Universitatii Al. I. Cuza, 2008, ISSN 1221-5325


--- Înapoi la Index ---


Colaborari internationale incepute avand platformele ca suport experimental

  1. COUNTY COUNCIL OF ALICANTE (prin Maria Lopez París) in cadrul Lifelong Learning Programme 2007-2013/ Leonardo Da Vinci / Multilateral Projects Transfer of Innovation
  2. Constituire retele tematice intre scoli si institutii de invatamant din turism din tari din estul Europei (Romania, Bulgaria, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Lituania, Estonia) cu sustinerea Fundatiei pentru Formare Hoteliera din Geneva – Elvetia, avand ca scop facilitarea parteneriatelor pentru cercetare, schimburile de cadre didactice si studenti, publicatii etc.
  3. Colaborare cu Université de Toulouse II, Departamentul de Formare Continua, in vederea producerii de resurse pedagogice digitale pentru educatia adultilor si cercetarii asupra educatiei adultilor si a formarii permanente.


--- Înapoi la Index ---


 
Copyright IEC - UAIC. Administrat de MEDIAEC. Optimizat pentru Internet Explorer, rezolutie 1024x768
Actualizat: 13.11.2012